woensdag 10 augustus 2022

Laatste voorbereidingen...

Volgende week maandag vertrek ik naar Berlijn. Als het goed is doe ik dat in zes dagen, dus zaterdag kom ik aan. De fiets is zojuist terug van onderhoud: alles wat er aan tandwielen opzit is zo'n beetje vervangen.
Het wordt warm, erg warm en daar maak ik me wel wat zorgen over. Maar goed, dan maar vroeg opstaan en voor de hitte op de fiets zitten. Ruim voldoende rust nemen, goed eten en drinken. Dan zou het goed moeten gaan.
In Berlijn fietsen we als groep verder: met 4 of 5, dat hangt er nog vanaf. Vervolgens gaan we naar Polen, de noordelijke kuststreek. Dan naar Litouwen, Letland en Estland. In Tallinn pakken we de boot ⛵ naar Helsinki en vanaf daar gaan we met de boot naar Duitsland, Lübeck als ik het goed heb. 
Heb er ontzettend veel zin in, al heb ik nu wel last van enige spanning. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Napels - wat gaan we doen?

Fietstour Bajabikes https://www.bajabikes.eu/nl/napels-fietstour-de-highlights/ Pompeii/Herculaneum Vesuvius Capri Paestum (misschien) Caser...