donderdag 18 augustus 2022

4: Hamelen - Gifhorn

En dan ga je weer verder als Remy. Hoewel meer als Vitalis als ik me nog een paar dagen niet scheer. Simone en ik hebben vanochtend in Hamelen lekker buiten ontbeten bij de bakker - zo gaat dat hier en in dat opzicht kunnen we nog wat leren van onze oosterburen. Daarna Simone in de auto terug naar Arnhem en ik de andere kant op met de fiets.
Fietsen ging lang niet slecht! De wind was gedraaid - mee in plaats tegen -  en het was een graad of zes koeler. Dat scheelt enorm. Het eerste stuk nog wel aardig wat klimmetjes, maar niet al te steil. Je kijkt om je heen en je ziet ineens dat je een stuk hoger zit dan je dacht. De weg was afwisselend, veel door landbouw en akkers en weinig langs provinciale wegen.

Nu zit ik op een camping net even voor het stadje Gifhorn. Ik weet niet of je wel eens van Fort Oranje gehoord hebt, maar dit heeft dezelfde vibes. Veel achtergelaten caravans, helemaal vol mos. Ik ga nog filmen, want je weet niet wat je ziet. 

eerlijk is eerlijk: wel een mooi plekje

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Napels - wat gaan we doen?

Fietstour Bajabikes https://www.bajabikes.eu/nl/napels-fietstour-de-highlights/ Pompeii/Herculaneum Vesuvius Capri Paestum (misschien) Caser...