dinsdag 16 augustus 2022

2: Gescher - Sassenberg

De route tot Berlijn heb ik thuis uitgestippeld met het onvolprezen cycle Travel. Je voert het beginpunt in en het eindpunt en hij maakt een optimale fietsroute voor je. En dat doet ie goed! Een paar jaar geleden heb ik de bekende route naar Berlijn R1 gereden. Die was mooi, maar de route die ik nu genomen heb, is over dit stuk nog mooier. Heel afwisselend, heel bosrijk en gewoon erg mooi.
Het fietsen zelf ging vandaag heel lekker, ondanks de hitte oplopend tot dertig graden. Ik heb zeker wel last gehad van de hitte maar het viel nog mee.
8 uur op de fiets; in het dorp bij de bakker koffie gedronken en 2 belegde broodjes gegeten. Prima en dat voor maar 6 euro. 
2 x gestopt onderweg en goed half drie kwam ik aan op camping Münsterland. 
Het is hier heet. De tent staat vol in de zon te bakken, maar het leuke is dat Simone nu onderweg is deze kant op en zo hebben we toch een beetje een gezamenlijke mini camping vakantie. Morgen rijdt ze naar de volgende camping en donderdag weer terug naar huis.
Ze neemt meteen een paar spullen mee die ik vergeten ben. Tandpasta. Boek. Oortjes. Zeker iets te lezen is wel heel erg fijn als je in je eentje op fietstocht bent. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Napels - wat gaan we doen?

Fietstour Bajabikes https://www.bajabikes.eu/nl/napels-fietstour-de-highlights/ Pompeii/Herculaneum Vesuvius Capri Paestum (misschien) Caser...