maandag 15 augustus 2022

Arnhem - Genscher

Eerste dag is altijd een beetje spannend: ben je niks vergeten? Gaat het fietsen een beetje lekker of is het zwoegen? Lukt het met zoeken van de route? Gelukkig ging het hartstikke goed. Fietsen ging me prima af, maar ik heb dan ook bewust heel rustig aan gedaan. Regelmatig pauze, terwijl je al snel de neiging hebt om almaar door te fietsen. De route door de Achterhoek was onverwacht mooi. Ben er wel eens vaker doorheen gefietst, maar even ten noorden van Doetinchem heb je hele mooie onverharde bospaden. En daar hou ik van. 
Voor de rit had ik een nieuwe Garmin navigatie gekocht, en daar vast de rit in gezet. Helaas, hij heeft me behoorlijk in de steek gelaten. Toen maar via google mymaps gegaan en dat werkt als een tierelier. Dus als iemand nog een zo goed als nieuwe Garmin wil overnemen -gimme a call. 
Ik ben nu op camping brinkmannshof in Genscher, vlak over de grens bij Winterswijk. Niet heel popuybij tentkampeerders, want we zijn met zijn tweeën.  Restaurant hier is dicht dus dat wordt eten in het dorp. We zijn benieuwd.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Napels - wat gaan we doen?

Fietstour Bajabikes https://www.bajabikes.eu/nl/napels-fietstour-de-highlights/ Pompeii/Herculaneum Vesuvius Capri Paestum (misschien) Caser...