zondag 10 juli 2016

Nijmegen

Isabella heeft dit weekend tenniskamp incl overnachting. Om niet het hele weekend thuis te ziteen zijn we de stad ingegaan en wel Nijmegen. Het was heerlijk weer, best lekker om zo wat rond te lopen. Ik heb een boek gekocht over het leiden van projecten. dat heb ik jaren geleden al eens gelezen en was heel bruikbaar. Nu zag ik hem tweedehands staan en meteen maar gekocht.
Voor de vakantie naar Amerika hebben we extra tassen/ koffers nodig. Daar zijn we ook voor geslaagd; 3 nieuwe tassen gekocht waaronder een roze voor Isabella.

Zo rond 5 uur waren we weer terug en ik ben nog even de fiets opgestapt. Ben langs de Linge gefietst en daarna richting Heteren; de brug bij de A50 over en van daaruit door Oosterbeek. De Utrechtseweg heb ik voor de verandering eens bovenlangs genomen.
34.19 km/1:40:19/20.35 gem./30.45 max. Totaal nu 2.038km.

Ik was rond kwart voor zeven terug. Daarna hebben we gebbqed; de tafel naar de achterdeur geschoven zodat we wel aan tafel konden zitten. 's Avonds the Hateful Eight gekeken. Goede film!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Napels - wat gaan we doen?

Fietstour Bajabikes https://www.bajabikes.eu/nl/napels-fietstour-de-highlights/ Pompeii/Herculaneum Vesuvius Capri Paestum (misschien) Caser...